Sadržaj

Da li želite fit i izvajano tijelo ovog ljeta?

Sada je pravo vrijeme da se sa ovim izazovom borite postepeno i brinete o svom tijelu na najzdraviji mogući način. Postepenim treningom ćete izbjeći nepotrebne povrede, koje su obično rezultat preopterećenja, a ujedno imate dovoljno vremena da uđete u najbolju formu.

Princip postepenosti je zlatno pravilo svake vježbe

Mnogi ljudi žele vitku i izvajanu figuru, ali neophodna je svijest da je to zahtjevan proces. Svakako se ne može postići preko noći, te je sada pravo vrijeme da se počne razmišljati u tom pravcu. Ako do sada niste redovno trenirali, budite svesni da je neophodno da vježbate postepeno i postavljate dostižne ciljeve:

• Važno je postaviti okvirni plan vježbanja u kojem treba da razmišljate malo više od samih trbušnjaka i čučnjeva, pa je pametno kombinovati trening sa kardio vježbama kao što su trčanje, biciklizam, aerobik i drugi oblici fitnesa.

• Pored odgovarajućeg izbora vježbi, neophodno je i da se pridržavate postepenog principa. To znači da započnete sa lakšim vježbama i manje ponavljanja, ali kako se tijelo prilagođava, povećavate intenzitet dodavanjem pomagala ili rekvizita, izvođenjem težih verzija vježbi ili povećanjem broja ponavljanja i setova.

• Da biste izbjegli povrede, nikada ne zaboravite na važnost svakog zagrijavanjem, koje se mora obaviti prije glavnog dijela vježbe. Pomoću toga podižete telesnu temperaturu, aktivirate mišiće i zagrijte zglobove tako da ste zaista spremni za trening.

• Takođe, osigurajte ugodan i siguran trening odabirom kvalitetne opreme za fitnes, pa ne zaboravite na brojne dodatke i rekvizite koji mogu dodatno poboljšati Vaš trening.

U saradnji sa fitnes trenerom Tamarom Vulović pripremili smo vježbe pomoću kojih možete da poboljšate formu čak i od kuće:

Funkcionalan trening cijelog tijela dovoljan je za adekvatno održavanje forme.

Najbolji trening za sagorijevanje kalorija je definitivno cardio trening. On pospješuje bolju kondiciju i ubrzano sagorijevanje dodatnih masti. Sastoji se od dijve serije vježbi i prilagođen je kako početnicima, tako i osobama koje redovno treniraju.

Nakon adekvatnog zagrijavanja i sticanja forme, preporučujemo fokus i izolaciju određenih grupa mišića. Trening Gluteus workout je skup vježbi za jačanje mišića nogu i zadnjice, koji aktivira donji dio tijela za najbolje rezultate.