Povrat robe i novca

Povratak na podršku

Sve što vas zanima o povratu robe i novca

Mogu li vratiti proizvode kupljene u internet trgovini?

Proizvode možete vratiti u roku od 14 dana od primitka narudžbe, bez potrebe za obrazloženjem. Proizvod ili proizvodi moraju biti vraćeni neoštećeni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži.

Proizvodi se mogu vratiti ISKLJUČIVO u Webshop (ako su preuzeti na kućnoj adresi) ili u prodavnici u kojoj ste artikle kupili (ako ste artikle preuzeli u trgovini). Troškove slanja artikala snosi kupac.
  • Proizvodi se vraćaju ISKLJUČIVO u radnji u kojoj je izdat račun (u slučaju da je artikl naručen preko Webshopa, a preuzet u jednoj od poslovnica). Ako je artikl kupljen putem Webshopa i dostavljen na kućnu adresu onda se artikl može vratiti ISKLJUČIVO na adresu:
    INTERSPORT BH d.o.o.
    INTERSPORT WEB SHOP
    Ložionička 16, 71 000 Sarajevo
    NAPOMENA: Ako šaljete poštom, trošak slanja povrata je vaš. Za slanje preporučujemo našeg partnera Express One d.o.o. )
U slučaju povrata proizvoda molimo ispunite Izjavu o odustajanju, koju možete isprintati OVDJE.


Kupac može predati i vlastitu izjavu o raskidu iz koje izričito proizlazi da raskida ugovor, uz navođenje broja narudžbe.

Podrazumijeva se da je kupac pravovremeno vratio robu ako je poslana prije isteka roka od 14 dana. Kao datum otpreme vrijedi datum kada je pošta datirana od strane pružatelja usluge poštanskih usluga.

Povrat sredstava vrši se u roku 14 dana od dana primanja obavijesti o raskidu ugovora pod uvjetom vraćanja proizvoda. Pružatelj usluge zadržava pravo na zadržavanje povrata primljene uplate do trenutka preuzimanja vraćenih proizvoda ili dok kupac ne priloži dokaz da je proizvode poslao nazad pružatelju usluge.

Detaljnije informacije o uvjetima povrata potražite OVDJE.

Ako proizvod vraćate na osnovi prava na garanciju ili zbog materijalnog nedostatka, pozivamo vas da pročitate Uslove i odredbe u odjeljku Pritužbe

Kako reklamirati proizvod kupljen u Internet trgovini?

Ako ste primjerice kupljeni proizvod upotrijebili i niste zadovoljni njegovim svojstvima ili mislite da proizvod nije ono što trebate, možete ga s računom poslati poštom sa svom potrebnom dokumentacijom na adresu Internet trgovine:
INTERSPORT WEB SHOP
Ložionička 16
71 000 Sarajevo

Dvije su opcije za traženje prava iz garancije:
  • Prava iz garancije
    Odnose se na proizvode koji imaju svojstva mehanizma (bicikli, oprema za fitness, skije) za koje ste utvrdili da ne funkcioniraju besprijekorno. U trenutku kupovine, pored računa dobili ste jamstvenu karticu s popisom svih naših ovlaštenih servisera. Jamstvena prava možete zatražiti u našim trgovinama ili izravno kod jednog od pružatelja usluga navedenih u jamstvenoj kartici. Isto vrijedi i za online kupovinu.
  • Prava koja proizlaze iz materijalnog nedostatka
    U slučajevima kada je proizvod kupljen u našim trgovinama i nema priloženu jamstvenu potvrdu te smatrate da nema karakteristike koje su potrebne za uobičajenu upotrebu ili nema potrebnu kvalitetu zbog koje ste kupili proizvod. Materijalni nedostatak na proizvodu možete prijaviti u roku od dva mjeseca od otkrića navodne pogreške ili u roku od dvije godine od preuzimanja robe.
Proizvod možete poslati poštom na adresu Internet trgovine:
INTERSPORT WEB SHOP
Ložionička 16
71 000 Sarajevo

Da biste ostvarili prava iz materijalnog nedostatka, obvezni ste pismeno obavijestiti pružatelja usluge o nedostatku na webshop@intersport.ba, detaljno ga opisati i pružatelju usluge omogućiti pregled proizvoda.

U slučaju slanja robe poštom, troškove dostave snosi kupac. Ako je materijalni nedostatak opravdan, troškovi dostave će biti nadoknađeni kupcu. Kupac će biti obaviješten o rješenju prigovora u roku od 8 dana od primitka proizvoda u trgovinu.

Trebate pomoć? Tu smo za vas

Kontakt

Punjenje…