Narudžbe i isporuke

Povratak na podršku

Sve što vas zanima o narudžbi i dostavi

Kako naručiti proizvod?

U online trgovini odabirete proizvod, boju i veličinu te ga klikom na gumb dodajete u svoju košaricu. Klikom na košaricu ili ikonu vašeg profila u online trgovini, bit ćete preusmjereni na stranicu s pregledom narudžbe. Tamo možete promijeniti količinu, izbrisati proizvod ili ako želite možete dodati novi povratkom na željenu rubriku. Kada završite s odabirom proizvoda, prilikom pregledavanja košarice pritisnite gumb za sljedeći korak i odaberite način dostave i plaćanja te ispunite sva obavezna polja. Nakon unosa svih podataka, kliknite na gumb da biste potvrdili narudžbu. Za nekoliko minuta primit ćete e-poštu s pregledom narudžbe na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave.

Moram li se registrovati za kupovinu u online trgovini?

Nije potrebno registrovati se za kupovinu u online trgovini. Kupovati možete i kao neprijavljeni korisnik, ali ćete morati unijeti neke obavezne podatke za slanje i potvrdu narudžbe.
Uprkos ovoj opciji preporučujemo vam da se registrujete za kupovinu. Time ćete kreirati svoj profil gdje će vam biti dostupna povijest vaših narudžbi, popis željenih proizvoda koje možete kupiti u budućnosti, možete se prijaviti za informacije o aktivnostima u online trgovini itd.

Mogu li pratiti isporuku paketa?

Da. Kada potvrdite i pošaljete narudžbu, dobit ćete poruku s potvrdom koja će vam omogućiti pristup podacima o statusu vaše pošiljke.

Kako otkazati narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžba se može otkazati tako da nas kontaktirate na webshop@intersport.ba ili telefonom na 063 776 199, te ćemo zatim izvršiti postupak otkazivanja narudžbe.

Kako mogu promijeniti svoju narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžbu više nije moguće promijeniti. Ako smatrate da je došlo do pogreške, predomislili ste se ili želite zamijeniti, ukloniti ili dodati proizvod u narudžbi, kontaktirajte nas na webshop@intersport.ba ili putem telefona na 063 776 199 i zatim ćemo pokrenuti postupak promjene u narudžbi.

Mogu li promijeniti adresu za dostavu nakon što sam već poslao narudžbu?

Ako ste već primili poruku potvrde e-poštom, više ne možete promijeniti adresu za dostavu. To možemo mi učiniti za vas ali samo ako nas obavijestite o ovoj promjeni pravovremeno, odnosno isti dan kada ste primili poruku potvrde. U tom slučaju, molimo da nas kontaktirate na webshop@intersport.ba.

Kako mogu znati da li je narudžba potvrđena?

Nakon što potvrdite narudžbu, provjerite svoju e-poštu koju ste naveli prilikom naručivanja proizvoda jer ćete na navedenu adresu primiti poruku potvrde. Ako poruku ne primite, preporučujemo da provjerite pretinac "Neželjena pošta". Zbog različitih postavki mreže ili računala tamo se može nalaziti potvrda vaše narudžbe. Ako u tom pretincu ne možete pronaći poruku potvrde, kontaktirajte nas putem e-maila na webshop@intersport.ba ili telefonom na 063 776 199.
Ukoliko ste se registrirali za kupovinu u online trgovini, možete jednostavno pregledati svoje narudžbe na profilu koji ste kreirali.

Što to znači ako proizvod nije na zalihi?

To znači da je proizvod trenutačno nedostupan. Ako se proizvod ne može isporučiti, proizvod će se povući iz ponude online trgovine. Ako ste zainteresirani za kupnju proizvoda koji nije na zalihi, kontaktirajte nas i provjerit ćemo za vas mogućnosti isporuke ili vam možemo preporučiti sličan proizvod koji bi vam možda mogao odgovarati.

Mogu li naručiti proizvode putem tvrtke ili kao tvrtka?

Da, jednostavno možete naručiti proizvode putem tvrtke ili kao tvrtka (pravna osoba). U postupku narudžbe obavezno upišite podatke o tvrtki u polje podataka, te u koraku odabira način plaćanja. U slučaju kupovine u ime tvrtke, dužni ste kao ovlaštena osoba koja može kupovati u ime tvrtke unijeti ispravne podatke i jamčiti za njihovu točnost.

Koji je način dostave?

Kada naručujete proizvod u online trgovini, možete odabrati jedan od sljedećih načina isporuke:
a) dostava na adresu koju ste naveli prilikom slanja narudžbe
b) preuzimanje narudžbe u Intersport trgovinama

Koji su troškovi dostave?

Troškovi dostave za narudžbe do 30 KM (s PDV-om) iznose 9 KM.

Koji je prosječan rok za dostavu?

Rok dostave za robu kupljenu u Intersport Online trgovini je 2-5 radnih dana. Zbog povećane količine narudžbi tijekom sezonskih sniženja razdoblje isporuke može se produžiti do 7 radnih dana. Rok počinje kada narudžbu potvrdi Online trgovina ili prvog radnog dana nakon podnošenja naloga.

Kako dobiti besplatnu dostavu?

Ako vrijednost narudžbe premašuje iznos od 30 KM (s PDV-om) dostava je besplatna.

Ako naručujem fitness uređaj ili bicikl, hoće li proizvod biti sastavljen?

U slučaju narudžbe za fitnes spravu, uređaj će biti isporučen u dijelovima. Upute za montažu dostavljaju se zajedno s paketom.
U slučaju narudžbe za bicikl, isti će biti isporučen sastavljen s izvršenim nultim servisom. Zbog lakšeg transporta upravljač i pedale treba naknadno pričvrstiti.
U slučaju narudžbe skija, dobit ćete skije i vezove. Vezovi nisu montirani jer ih je potrebno namjestiti ovisno o veličini pancerice i težine korisnika. Skije i vezovi mogu se isporučiti u najbližu trgovinu Intersporta gdje ćemo za vas izvršiti montažu. Ponesite pancerice koje ćete koristiti sa skijama.

Koliko me dugo u trgovini čeka narudžba?

Nakon što je narudžba isporučena u željenu trgovinu, dobit ćete obavijest putem e-pošte. Paket će vas čekati 7 dana od dana slanja obavijesti o prispjeloj narudžbi. Ako paket nećete moći preuzeti iz nekog razloga unutar ovog vremenskog roka, i trebate više vremena, javite nam se na webshop@intersport.ba.

Što morate znati o dostavi na kućnu (odabranu) adresu?

  • Ako naručujete dostavu proizvoda na kućnu adresu, a narudžbu ste već platili ali u trenutku dostave niste kod kuće, istu možete preuzeti u roku od 48h u najbližoj poslovnici Express One d.o.o. Kurir će vas pokušati kontaktirati još jednom-dan poslije, a potom se narudžba vraća u Webshop.
  • Dostava se vrši do ulaza u zgradu/kuću, kurirska služba ne vrši dostavu unutar zgrada.
  • U slučaju da kupac ne preuzme robu u dogovorenom vremenu te je potrebna ponovna dostava, kupcu se obračunavaju dvostruki troškovi dostave.

Trebate pomoć? Tu smo za vas

Kontakt

* Polja označena zvezdicom su obavezna.

Korištenjem internetskog kontakt obrasca korisnik web-stranice slaže se da INTERSPORT BH d.o.o. koristi prikupljene lične podatke za odgovore korisniku (npr. ime i e-mail adresa, telefonski broj koji je dao korisnik).

Saznajte više

Punjenje…