Česta pitanja

Povratak na podršku

Narudžbe

Kako naručiti proizvod?

U online trgovini odabirete proizvod, boju i veličinu te ga klikom na dugme/button dodajete u svoju korpu. Klikom na korpu ili ikonu vašeg profila u online trgovini, bit ćete preusmjereni na stranicu s pregledom narudžbe. Tamo možete promijeniti količinu, izbrisati proizvod ili ako želite možete dodati novi povratkom na željenu rubriku. Kada završite s odabirom proizvoda, prilikom pregledanja korpe pritisnite dugme za sljedeći korak i odaberite način dostave i plaćanja te ispunite sva obavezna polja. Nakon unosa svih podataka, kliknite na dugme da biste potvrdili narudžbu. Za nekoliko minuta primit ćete e-poštu s pregledom narudžbe na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave.

Moram li se registrovati za kupovinu u online trgovini?

Nije potrebno registrovatise za kupovinu u online trgovini. Kupovati možete i kao neprijavljeni korisnik, ali ćete morati unijeti neke obavezne podatke za slanje i potvrdu narudžbe.
Uprkos ovoj opciji preporučujemo vam da se registrujete za kupovinu. Time ćete kreirati svoj profil gdje će vam biti dostupna istorija vaših narudžbi, popis željenih proizvoda koje možete kupiti u budućnosti, možete se prijaviti za informacije o aktivnostima u online trgovini itd.

Mogu li pratiti isporuku paketa?

Da. Kada potvrdite i pošaljete narudžbu, dobit ćete poruku s potvrdom koja će vam omogućiti pristup podacima o statusu vaše pošiljke.

Kako otkazati narudžbu?

Narudžbu je moguće otkazati do trenuka kada primite mail "Narudžba potvrđena" sa kodom za praćenje pošiljke. U trenutku kada primite mail "Narudžba potvrđena" Vaša pošiljka je već u procesu slanja i ne može se otkazati. Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžba se može otkazati tako da nas kontaktirate na webshop@intersport.ba ili na telefon/Viber/Whatsapp na 063 776 199. , te ćemo zatim izvršiti postupak otkazivanja narudžbe.

Kako mogu promijeniti svoju narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžbu više nije moguće promijeniti. Ako smatrate da je došlo do pogreške, predomislili ste se ili želite zamijeniti, ukloniti ili dodati proizvod u narudžbi, kontaktirajte nas na webshop@intersport.ba ili putem telefona/Vibera/Whatsappa na 063 776 199 i zatim ćemo pokrenuti postupak promjene u narudžbi.

Mogu li promijeniti adresu za dostavu nakon što sam već poslao narudžbu?

Ako ste već primili poruku potvrde e-poštom, više ne možete promijeniti adresu za dostavu. To možemo mi učiniti za vas ali samo ako nas obavijestite o ovoj promjeni pravovremeno, odnosno isti dan kada ste primili poruku potvrde. U tom slučaju, molimo da nas kontaktirate na webshop@intersport.ba.

Kako mogu znati da li je narudžba potvrđena?

Nakon što potvrdite narudžbu, provjerite svoju e-poštu koju ste naveli prilikom naručivanja proizvoda jer ćete na navedenu adresu primiti poruku potvrde. Ako poruku ne primite, preporučujemo da provjerite pretinac "Neželjena pošta". Zbog različitih postavki mreže ili računara tamo se može nalaziti potvrda vaše narudžbe. Ako u tom pretincu ne možete pronaći poruku potvrde, kontaktirajte nas putem e-maila na webshop@intersport.ba ili telefonom na 063 776 199. .
Ukoliko ste se registrovali za kupovinu u online trgovini, možete jednostavno pregledati svoje narudžbe na profilu koji ste kreirali.

Šta to znači ako proizvod nije na zalihi?

To znači da je proizvod trenutačno nedostupan. Ako se proizvod ne može isporučiti, proizvod će se povući iz ponude online trgovine. Ako ste zainteresirani za kupnju proizvoda koji nije na zalihi, kontaktirajte nas i provjerit ćemo za vas mogućnosti isporuke ili vam možemo preporučiti sličan proizvod koji bi vam možda mogao odgovarati.

Mogu li naručiti proizvode putem firme ili kao firma (pravno lice)?

Da, jednostavno možete naručiti proizvode putem firme ili kao firma (pravno lice). U postupku narudžbe obavezno upišite podatke o tvrtki u polje podataka, te u koraku odabira način plaćanja. U slučaju kupovine u ime firme, dužni ste kao ovlaštena osoba koja može kupovati u ime firme unijeti ispravne podatke i garantovati za njihovu tačnost.

Dostava

Koji je način dostave?

Kada naručujete proizvod u online trgovini, možete odabrati jedan od sljedećih načina isporuke:
a) dostava na adresu koju ste naveli prilikom slanja narudžbe
b) preuzimanje narudžbe u Intersport trgovinama

Koji su troškovi dostave?

Troškovi dostave za narudžbe do 100 KM iznose 9KM (PDV je uračunat u cijenu).

Ako proizvod preuzmete u Intersport trgovini koju ste odabrali u procesu narudžbe, isporuka je besplatna.

Koji je prosječan rok za dostavu?

Rok dostave za robu kupljenu u Intersport Online trgovini je 2-5 radnih dana. Zbog povećane količine narudžbi tokom sezonskih sniženja razdoblje isporuke može se produžiti do 7 radnih dana. Rok počinje kada narudžbu potvrdi Online trgovina ili prvog radnog dana nakon podnošenja naloga.

Kako dobiti besplatnu dostavu?

Ako vrijednost narudžbe premašuje iznos od 100KM dostava je besplatna.

Ako naručujem fitness uređaj ili bicikl, hoće li proizvod biti sastavljen?

U slučaju narudžbe za fitnes spravu, uređaj će biti isporučen nesastavljen. Upute za montažu dostavljaju se zajedno s paketom.
U slučaju narudžbe za bicikl, isti će biti isporučen sastavljen s izvršenim nultim servisom. Zbog lakšeg transporta upravljač i pedale treba naknadno pričvrstiti.
U slučaju narudžbe skija, dobit ćete skije i vezove. Vezovi nisu montirani jer ih je potrebno namjestiti ovisno o veličini pancerice i težine korisnika. Skije i vezovi mogu se isporučiti u najbližu trgovinu Intersporta gdje ćemo za vas izvršiti montažu. Ponesite pancerice koje ćete koristiti sa skijama.

Koliko me dugo u trgovini čeka narudžba?

Nakon što je narudžba isporučena u željenu trgovinu, dobit ćete obavijest putem e-pošte. Paket će vas čekati 7 dana od dana slanja obavijesti o prispjeloj narudžbi. Ako paket nećete moći preuzeti iz nekog razloga unutar ovog vremenskog roka, i trebate više vremena, javite nam se na webshop@intersport.ba.

Što morate znati o dostavi na kućnu (odabranu) adresu?

Na primjer, ako naručujete dostavu proizvoda na kućnu adresu a:
  • narudžbu ste već platili ali u trenutku dostave niste kod kuće, kuriska služba će sutradan ponoviti isporuku. Ako ni tada niste dostupni, pošiljku možete preuzeti kasnije u najbližoj poslovnici Express One d.o.o. u roku od 48 sati.
  • Ako u trenutku dostave niste kod kuće, kurirska služba će sutradan ponoviti isporuku. Ako ni tada niste dostupni, pošiljku možete preuzeti kasnije u najbližoj poslovnici Express One d.o.o. u roku od 48 sati.

Plačanje

Dostupne metode plaćanja

Ugovor o kupovini ili narudžba pohranjuju se elektronički na server pružaoca usluga i dostupni su korisniku u bilo kojem trenutku u njegovom korisničkom profilu (podaci o korisničkom profilu) i pohranjuju se za vrijeme / razdoblje potrebno za pohranu takvih dokumenata u skladu s primjenjivim zakonom i računovodstvenim standardima.

Metode plaćanja payments-support

Načini plačanja su:

      1. debitnim, odnosno kreditnim karticama jednokratno (American Express, Maestro, Master Card, i VISA)

        ili obročno American Express Rate (do 6 rata), Intesa Sanpaolo Rate (do 6 rate).
      2. gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem) kod dostave;

      3. u poslovnicama INTERSPORT

        Gotovinom, te debitnim, odnosno kreditnim karticama jednokratno (American Express, Diners, Maestro, Master Card, Sberbank Pika i VISA)

        ili obročno (American Express Rate (do 6 rata), Intesa Sanpaolo Rate (do 6 rata), NLB Tuzla Rate (do 12 rata), Nova Banka Rate (do 12 rata), Raiffeisen Bank BH Shopp (do 6 rata), Sberbank Pika Rate (do 10 rata) UCB Visa Rate (do 6 rata).

Upozorenja:

Sigurnost stranice

Kupovina u našoj internet trgovini je sigurna. Koristimo WSpay sistem koji nudi najviše standarde zaštite i privatnosti podataka, a 3D zaštitom garantuje korisnicima sigurnu online kupovinu. Brojevi kreditnih kartica ne čuvaju se u sistemu, a njihov upis štiti se enkripcijom podataka.

Trebate pomoć? Tu smo za vas

Kontakt

Punjenje…